Teldata Google Ads

Opstarten

Wij starten uw Google Ads campagne op vanaf eenmalig €250,00*.

Beheer

Wij beheren uw Google Ads campagne vanaf €125,00* per maand

*Prijzen zijn afhankelijk van de door u gewenste Google Ads campagne. Het beheer per maand ligt gemiddeld op €200,00 voor een Google Ads campagne met meerdere advertentiegroepen. Ons aanbod zoals bovenstaand is gebaseerd op een campagne bestaande uit 4 standaard  advertentiegroepen. Voor bijvoorbeeld een taxibedrijf met gerichte advertenties op 4 plaatsen en een luchthaven berekenen wij €100,00 per maand voor het beheer. Uiteraard is elke Google Ads campagne maatwerk.

Toelichting Google Ads Werkwijze

Alvorens over te gaan naar de uitleg over onze werkwijze willen wij u laten weten dat een Google Ads campagne meer is dan alleen maar adverteren. Het is ook analyseren, aanpassen en uit de data de juiste gegevens halen voor verbetering van de campagne.

Het is ook meer dan alleen maar budget er in pompen en maar hopen of denken dat er dan wel op de advertenties geklikt gaat worden. Er komt echt meer kijken bij een kwaliteitscampagne!

Wij delen de eerste drie maanden als volgt in:

De eerste maand van de campagne is bedoeld om de juiste bezoekers naar de website te krijgen.

Met onze manier van uw Google Ads campagne opzetten komt dat wel goed en wij durven te stellen dat wij in de eerste maand al goede resultaten zullen behalen.

De tweede maand is bedoeld om die juiste bezoekers op de juiste pagina’s te krijgen. Dat is belangrijk en dat is mogelijk door de data vanuit de eerste maand; we zien namelijk met welke zoektermen men binnenkomt.

Daar kunnen wij dan de campagne en eventueel de website op aanpassen. Zo gaat de kwaliteit van de campagne steeds meer omhoog en nemen we een voorsprong op de directe concurrenten.

De derde maand gaan we ons richten op conversie want we hebben in principe de juiste bezoekers naar de juiste pagina’s kunnen sturen en dan is het natuurlijk de bedoeling dat deze bezoekers actie ondernemen om b.v. te bellen of een bestelling of reservering via het contactformulier te doen. Maar wij zijn er zeker van dat er in de eerste twee maanden al conversie zal zijn dus in deze derde maand zal dat alleen maar nog meer verbeterd zijn.

Wij zijn van mening dat uw budget optimaal benut moet worden vandaar dat wij ons richten op het opzetten van een kwaliteitscampagne.

In de loop van de campagne kan het zo zijn dat wij u adviseren om meerdere campagnes in te gaan zetten, meer budget in de campagne te steken of om nieuwe pagina’s binnen uw website aan te maken. Dat kunnen wij altijd onderbouwen. Onze adviezen zijn gericht op kwaliteitsverbetering van uw campagne. Kortom: gericht op resultaat!

Het spreekt voor zich dat u uiteindelijk beslist wat u wel of niet wilt doen om uw campagne te verbeteren en of u daarvoor meer geld wenst uit te geven.

Uitleg Google Ads Werkwijze

Voor een succesvolle Google Ads campagne is het belangrijk om vooraf goed te weten wat je wilt bereiken en hoe dat te gaan doen. Hieronder laten we je zien welke stappen we ondernemen.

Stap 1: Het bepalen van de doelen

Dat kunnen bijvoorbeeld telefonische contacten of reserveringen via het contactformulier zijn maar ook bestellingen of het maken van een afspraak.

Stap 2: De beste zoekwoorden selecteren

Het succes van een goede campagne valt of staat bij het gebruik van de juiste zoekwoorden. Wij selecteren die sleutelwoorden waar bezoekers werkelijk op zoeken.

Stap 3: Slechte zoekwoorden uitsluiten

Een zoekopdracht met het woord gratis of slecht erin zal bijvoorbeeld niet snel een klik of betalende klant opleveren. Deze woorden zijn uit te sluiten van een campagne.

Stap 4: Het bieden op zoekwoorden

Het bod op een sleutelwoord in combinatie met de relevantie bepaalt de positie van de advertentie. Wat het beste bod is heeft dus ook te maken met wat de concurrentie doet. Het bieden op verschillende sleutelwoorden is een continu proces. Wij veranderen regelmatig onze biedstrategie om tot de beste resultaten te komen.

Stap 5: Sterke advertenties ontwerpen

Goede advertentieteksten zorgen voor meer klikken. Daarnaast zijn ze erg belangrijk voor Google om de relevantie te bepalen. Goede Google Ads advertentieteksten zorgen dus ook voor lagere kosten per click. Wij maken meerdere advertenties om je Google Ads campagne te optimaliseren.

Stap 6: Landingspagina’s ontwikkelen

Soms is het verstandig aparte pagina’s te ontwerpen waar de bezoeker naar toe gestuurd wordt na het klikken op een advertentie. De door ons aangemaakte Google Ads campagne is exclusief landingspagina’s, eventuele aanpassingen aan website pagina’s en het Google klikbudget.

Stap 7: De resultaten onderzoeken

Google Ads campagnes werken het beste wanneer de resultaten continue onderzocht worden en aan de hand van de bevindingen verbeterd worden. Wij doen dat en houden u met eenvoudige informatie per e-mail op de hoogte van de vertoningen, aantal klikken, gemiddelde positie, kosten en aanpassingen.

Korte uitleg over onze Google Ads aanbieding

Onze Google Ads Campagnes worden onderverdeeld in advertentiegroepen waarin advertenties worden opgenomen die gekoppeld worden aan de sleutelwoorden. Wij maken meerdere advertenties bij de sleutelwoorden waarbij constant gemonitord en gefilterd wordt op resultaten.

Google Ads Campagne uitleg

Regio bepalen – Zoekwoorden bepalen – Advertentiegroepen aanmaken – Advertentieteksten maken – Uitsluitingszoekwoorden plaatsen –  Monitoren/beheren – Regelmatig informatie per mail – 24/7 inzage in de campagne –  Advies is een looptijd van minimaal 6 maanden*

*Geen langdurige contracten.

Wij stellen u in de gelegenheid om per drie maanden te stoppen. Liever niet maar wij moeten er samen van overtuigd zijn dat de samenwerking goed verloopt en dat de resultaten naar behoren zijn. Wilt u stoppen? Geen probleem en geen gezeur over langdurige contracten.

Onze Google Ads aanbieding

Onze aanbieding geldt voor een Google Ads campagne die bestaat uit één campagne met maximaal 4 advertentiegroepen. Maatwerk altijd in overleg.

Google Ads Aanbieding van Teldata

Alle prijzen zijn exclusief 21% B.T.W.