Hoog in Google met Google Adwords

Hoog in Google met Google Adwords en Teldata

Meer bezoekers op je website!

Hoog in Google met Google Adwords

Hoog in Google – werkwijze

Google Adwords voor vindbaarheid

Het spreekt voor zich dat je met adverteren via Google hoog in Google komt door het inzetten van een uitgekiende Adwords campagne. Teldata is gericht op vindbaarheid. Op meer bezoekers, meer conversie.

Werkwijze

Voor een succesvolle Google Adwords campagne is het belangrijk om vooraf goed te weten wat je wilt bereiken en hoe dat te gaan doen. Hieronder laten we u zien welke stappen we ondernemen.

Stap 1: Het bepalen van de doelen

Doelen kunnen verschillend van aard zijn. Zo kan een aankoop het doel zijn maar ook een ingevuld contact formulier of een offerte. Wanneer de doelen bekend zijn kunnen we via conversie, indien nodig, bekijken of deze doelen ook gehaald worden.

Stap 2: De beste sleutelwoorden selecteren

Het succes van een goede campagne valt of staat bij het gebruik van de juiste zoekwoorden. Aan de hand van de gestelde doelen, inbreng van de klant en eigen onderzoek, selecteren we de juiste sleutelwoorden. Om de goede van de slechte te onderscheiden gebruiken we tools die inzicht geven in hoe bezoekers werkelijk zoeken.

Stap 3: Slechte sleutelwoorden uitsluiten

Niet altijd wilt u dat een advertentie weergeven wordt. Een zoekopdracht met het woord gratis of slecht erin zal bijvoorbeeld niet snel een klik of betalende klant opleveren. Deze woorden zijn uit te sluiten van een campagne of bij de zoekwoorden.

Stap 4: Het bieden op sleutelwoorden

Het bod op een sleutelwoord in combinatie met de relevantie bepaalt de positie van de advertentie. Wat het beste bod is heeft dus ook te maken met wat de concurrentie doet. Het bieden op verschillende sleutelwoorden is een continu proces. Wij veranderen regelmatig onze biedstrategie om tot de beste resultaten te komen.

Stap 5: Sterke advertenties ontwerpen

Goede advertentieteksten zorgen voor meer klikken op uw advertenties. Daarnaast zijn ze erg belangrijk voor Google om de relevantie te bepalen. Goede Google Adwords advertentieteksten zorgen dus ook voor lagere kosten per click. Wij maken meerdere advertenties om uw Google Adwords campagne te optimaliseren.

Stap 6: Landingspagina’s ontwikkelen

Soms is het verstandig aparte pagina’s te ontwerpen waar de bezoeker naar toe gestuurd wordt na het klikken op een advertentie. In dit stadium ontwerpen we, indien nodig, specifieke pagina’s voor de campagne.

 Stap 7: De resultaten onderzoeken

Google Adwords campagnes werken het beste wanneer de resultaten continue onderzocht worden en aan de hand van de bevindingen verbeterd worden. Het resultaten onderzoek is een belangrijk onderdeel van de Google Adwords campagne.

Hoog in Google met Google Adwords en Teldata Online Marketing

Alle prijzen zijn exclusief 21% B.T.W.

Teldata en Google Adwords: duidelijke afspraken over doelstelling, budget en beheer.